va bagati? donam/nu donam....salvam/nu salvam....

Are 31 de ani, un copil de 3 luni si are 10 zile sa stranga 30.000 euro pentru tratamentul pre operator la Milano.

Il cheama Andrei….Andrei Gheorghe…si nu e acel GHEORGHE…ca poate ar fi avut mai multe sanse sau ... bani!

Operatia o va face in Romania … dar ca sa ajunga sa o faca … incercam o campanie.

Va propunem un exercitiu: ce ar fi faca ati dona 2 pachete de tigari pentru el? Nu tigarile le vrem, ci banii pe care ii dati pe ele sau pe alte lucruri atat de “importante” in fiecare zi.

Va trimitem o cutie pentru aceasta donatie, va rugam sa dati acet email colegilor vostri sau sa ii anuntati ca undeva in companie cineva are o cutie care asteapta sa fie umpluta cu bani pentru a salva un OM!

Ce ziceti? Primiti cutia?

Sunt …miscata si impesionata pentru ca ii cunosc prietenii si … am inteles la un moment dat al vietii mele ca uneori doar Oamenii de langa noi conteaza!

Ana

Ana-Maria Pascaru
Senior PR&Events Manager
DRAFTFCB
Str. Barbu Vacarescu 137A
Bucuresti 2
Mobil: 0731 800 142
Tel: 021 231 40 92 / int.241
Fax: 021 231 40 62
www.draftfcb.ro

28 comentarii:

andra spunea...

buna
sunt si eu o persoana care am fost in situatia lui andrei ,
as putea sa incerc sa il ajut dar as vrea mai multe date despre ceea ce se intampla cu el
nu ati dat niste date , mai ii de actualitate povestea,
informatia ii destul de vaga
nu f multe persoane o sa trimita banii in acele conturi daca nu au niste date concrete
scuze ca spun dar....

andra

Marin spunea...

Buna, subscriu la ce zice Andra. Am primit povestea de la un prieten comun cu Andrei, as vrea sa ii pun povestea la mine pe blog insa pentru asta am nevoie de mai multe informatii.

Marga Gheorghe, sotia lui Andrei spunea...

Dragi prieteni,

Dupa cum ati aflat deja Andrei a fost diagnosticat cu leucemie acuta limfoblastica pro-B.

De aproape cinci luni, Andrei este internat in cadrul sectiei de Hematologie a Spitalului Municipal Bucuresti, asteptand ca tratamentul de citostatice care i se administreaza si care este din ce in ce mai puternic sa dea rezultate si boala sa intre in remisie pentru a putea face salvatorul transplant de maduva. Din pacate, conditiile de tratament in spitalele din Romania sunt cunoscute de noi toti, dar in cazul unui bolnav de leucemie ele pot fi fatale.
Sansa lui Andrei in momentul de fata o reprezinta o ultima varianta de tratament in cadrul unei clinici din Italia, dotata corespunzator si oferind conditii septice impecabile, tratament care ar trebui sa-l ajute ca boala sa intre in remisie si sa poata efectua transplantul de maduva. Mentionez ca Andrei o are ca donator pe sora lui, Cristina, cu care e 100% compatibil.

Sper ca toate informatiile de mai sus sa fie utile celor care doresc sa-l ajute pe Andrei, fie ei prieteni sau oameni de buna credinta care nu-l cunosc sau au auzit de cazul lui prin intermediul prietenilor lui. Orice ajutor, cat de mic, e binevenit.

Va multumesc.

Donatiile in lei se mai pot vira si in contul deschis pe numele sotiei lui Andrei:
Marga Gheorghe
IBAN: RO87RNCB0318002713020001
Banca: BCR
CNP: 2741013471015

Anonim spunea...

mai ai o sansa andrei poti sa-ti predai viata domnului isus si el in schimb poate sa ofere totul tot pe linga sanatatea de care ai nevoie si e atit de importanta atit pentru tine cit si pentru familia ta dar poti primi si viata vesnica in isus domnul nostru fara plata iti dai seama transplantul e atit de costisitor dar ceea ce primesti din mina domnului este fara plata crede numai si vei fi mintuit tu si casa ta dumnezeu sa te binecuvinteze

Anonim spunea...

....da, Andrei mai are o sansa si noi santem alaturi de el, nu trebuie sa se dea batut. Andrei trebuie si isi va vedea baietelul crescand, acum este sansa lui si trebuie sa il ajutam.
Stiu ca sant multe persoane in situatia lui pe care nu le putem ajuta, sau cazurile lor nu au fost facute publice, dar poate pe aceasta cale se pune pe picioare o fundatie sau cineva acolo sus in Ministerul Sanatatii isi va trage un semnal de alarma si va face ceva, dar cred ca e doar un vis frumos...
Numai bine Andrei, te asteptam sa vii de la Milano si sa fim alaturi de tine si la operatia de transplant.

andra spunea...

salutare
andra din nou
acum un an si 3 luni am fost diagnostica leucemie acuta mieloblastica, internata 3 luni la municipal. am avut incredere in tratamentul lor , desi dozele de chimio sunt mult mai mici decat se fac in afara, am reusit sa intru in remisiune totala chiar dupa cura 1. am mai facut inca 2 cure in ro.
apoi cu ajutorul unor prieteni am plecat in germania, la munchen , aici in urma investigatiilor am aflat ca nu necesit transplant. am facut inca 3 cure de chimio cu niste super doze. de atunci au trecut 6 luni.
prima cura mi-am platit=o eu , iar apoi am aplelat la formularul E112. acest formular este aprobat de cjas si plateste pt trat din stainatate.
la ce medic de la municipal sunteti ?
in fine stiu si persoane care au facut transplant la targu=mures.
daca imi lasa-ti o adresa de mail sau un contact ceva , putem vorbi mai multe.
va doresc mult curaj , sa aveti incredere in d zeu si sa nu va pierdeti speranta.
leucemie se vindenca fara doar si poate
andra

Anonim spunea...

Multa putere si sa va daruiasca Dumnezeu minunea vindecarii totale!
Nu pierdeti credinta si speranta in EL!

Edward spunea...

Buna Andra,
iti multumim de sprijinul oferit! Iti putem da telefonul sotiei lui Andrei pentru a putea coresponda direct cu ea. Din pacate ea ajunge ceva mai tarziu la un calculator, sa iti raspunda.
Marga Gheorghe 0729.729.217

Te rugam sa-i toate variantele pe care le sti.

Iti multumim!

id messinger Edward : edward_alex80 (daca mai ai ceva intrebari)

Edward spunea...

Buna Andra,
uite chiar acum Marga sora lui Andrei este la CASMB pentru a rezolva ceva cu formularul E 112 si totate eforturile a dus la un singur raspuns: statul romun poate suporta doar curele de citostatice, nu si operatia de transplant.
Ce rugaminte avem la tine: clinica din Milano este o clinica particulara si din cauza asta nu putem face rost de toti bani de la statul Roman, tu ai spus ca ai razolvat undeva in Germania, crezi ca ne poti ajuta cu niste contacte cu orice.

Iti multumim asteptam raspunsul tau.

Anonim spunea...

Am donat si eu cat am putut. Sper sa ajute. Puterea unui om e sa faca ceva... orice. Multa sanatate!
Un proaspat tata

Anonim spunea...

Si eu am reusit sa donez putin. Ma rog la Dumnezeu sa vegheze asupra insanatosirii!

Anonim spunea...

Multa sanatate Andrei! Va rog totusi schimbati fundalul rosu, abia am reusit sa citesc tot in 2 reprize, am avut nevoie de pauza la mijloc pentru ochi.

AVP spunea...

Cine ajuta un semen al sau, pe Dzeu il ajuta ! Andrei, sunt sigur ca vei fi salvat !

Doamne Ajuta !

Anonim spunea...

Multa sanatate, sa te faci bine Andrei! Am si eu un baietel de 3 luni si inteleg cat de mult iti doresti sa fii langa copilul tau pentru ani buni de aici inainte.

Adrian spunea...

Cineva acolo sus il iubeste sigur ! Prea multi prieteni au sarit in ajutorul lui. Nu se poate ca un om care sa fie iubit de atata lume sa nu reusesca. TREBUIE !!!
Unul din multii prieteni.

Vlad Voiculescu spunea...

Ati putea deschide un teledon pentru donatii mai mici si rapide?
stiti vorba...pic cu pic...se strange...pe deasupra si mai repede..
Mai sunt campaniile de la TV, care sunt absolut gratis...ar banii s-ar strange mult mai repede, doar sa intrati in legatura cu ei si sa le prezentati cazul (TVR/Antena 1)

Vlad Voiculescu spunea...

Imi puteti spune cu sora lui ce se va intampla?
Va avea de suferit de pe urma transplantului?

andra spunea...

seara buna
cu sora lui andrei nu se va intampa absolut nimik
ei i se va recolta doar niste sange , atata tot
va sta cel mai probabil o zi inainte si o zi dupa recoltare, sub supraveghere si cam atata.
e ca o minune practic , poti face un bine atat de mare , poti salva o viata doar prin donare de niste sange
o sa rog si eu pe acesta cale si sunt sigura ca andrei nu se va supara, mergeti si inscrieti=va in registul donatorilor de maduva din romania(cum li se spune generic|).
mai multe detalii despre acest lucru pe site=ul stirilor pro tv. trebuie sa ne facem si noi o banca de donatori , trebuie sa ajutam persoane care afla in situatia lui andrei , si a celor care se afla in suferinta

Anonim spunea...

pe realitatea scria ca aveti nevoie de bani pana azi. ati reusit sa strangeti?
Multa bafta si multa energie celor de langa tine!

Anonim spunea...

Ati reusit sa strangeti suma necesara? Insanatosire grabnica!

Anonim spunea...

sa va ajute dumnezeu sa puteti strange suma

Anonim spunea...

am reusit sa strange cu ajutorul vostru o suma de bani si apoi am fost ajutati de firma unde lucreaza Andrei pentru diferenta. S-a postat pe prima pagina a blogului tot cursul evenimentelor de joi si pana astazi.
Multumim mult inca o data, si va vom tine la curent cu starea lui Andrei

Anonim spunea...

Pentru donatii facute din afara e nevoie pe langa IBAN si de codul BIC/SWIFT. Am incercat prin on-line banking si fara el nu merge.

Anonim spunea...

codul BIC/SWIFT pentru conturi
RLCB RO BU

Anonim spunea...

Pe siteul BCR codul SWIFT este

RNCB ROBU

https://www.bcr.ro/sPortal/sportal.portal?_nfpb=true&_urlType=action&LABEL_DIRECT_CLICK_sh=df8520bf7272ffd5f7f206a12df1302b&LABEL_DIRECT_CLICK_zz=70069.2974811709&LABEL_DIRECT_CLICK_pc=1&cci=showHomepage&desk=bcr_ro_0785&navigationId=nav_gd_IMM.xml&&popup_w_webc_url=Channels/Despre_noi/Contact/ContactBCR_pg_Content.akp&popup_desk=bcr_ro_0785&otherPopup=1&_windowLabel=LABEL_POPUP_1

Alex M spunea...

Sper sa va ajute si cei 250 RON ai mei.. Tatal meu a murit din cauza acestei boli cu 3 luni inainte sa ma nasc eu. Va doresc multa sanatate! Sper sa aflu deznodamnatul acestei povesti.

Edward spunea...

Linck-ul unde puteti vedea Clipul Umanitar.

http://www.youtube.com/watch?v=iyJOy4ujVvk

Anonim spunea...

Puneti la dispozitie si un cont paypal, cu siguranta vor fi mai multe donatii.

Multi internauti, mai ales din afara tarii se bazeaza doar pe asa ceva pentru toate tranzactiile web.