Începând de astăzi, 10 august 2009

timp de o lună, Realitatea TV iniţiază o campanie pentru a-l ajuta pe Andrei să adune suma necesară operaţiei de transplant (90.000 euro).


Până pe 10 septembrie 2009, postul de televiziune va difuza un spot cu povestea lui Andrei şi îi va invita pe toţi românii să ofere un mic ajutor.


Gestul postului de ştiri este susţinut de operatorii de telefonie mobilă Orange, Cosmote si Vodafone, astfel că orice utilizator poate dona 2 euro prin trimiterea unui SMS la numărul 879 între 10 august şi 10 septembrie 2009 (nu se percepe TVA). Serviciul este oferit gratuit de Orange, Cosmote si Vodafone.


Fondurile strânse vor fi administrate de Asociaţia pentru Relaţii Comunitare. Toate sumele donate vor fi folosite în mod integral pentru tratamentul lui Gheorghe Andrei. Donaţiile care depăşesc 2 euro pot fi făcute în contul Asociaţiei pentru Relaţii Comunitare: RO 31 BTRI 0130 1205 9865 5802 Banca Transilvania, Cluj-Napoca, agenţia Mihai Viteazu.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne ajuta! Ma bucur sa citesc ca situatia este pozitiva

Razvan spunea...

SMS-ul la 879: ce TEXT trebuie sa aiba?

Unknown spunea...

Doar trimiteti la 879 un sms gol. Nu trebuie sa contina nici un text.
Va multumesc

Cristian spunea...

Buna Mona,

ma bucur ca ati facut faza cu sms-ul. vroiam sa donez si imi era greoi prin banca. acum am reusit. eu am pus link la acest blog pe mess-ul meu. poate ca ar fi bine sa ii rogi printr-un articol, pe toti sa faca asa ceva. Il mai mediatizam putin. Multa bafta, din partea unui coleg. Sanatate!

Geo spunea...

Si eu am nevoie de niste bani pentru a ma trata un ochi, dar nu imi da nimeni, in afara de sora si parintii mei. Companiile de petrol si comunicatii ele pot ajuta dar pur si simplu nu vor.

Anonim spunea...

Buna Mona.
Ma numesc Alin Baciu si voiam sa-ti spun ca eu si cu familia mea suntem alaturi de voi.
Fratele meu a fost diagnosticat la 33 de ani cu LMA in 2004 si, multumim lui Dumnezeu, este bine dupa un autotransplant in 2005 si un allotransplant in 2008 facute in Italia.
Daca te pot ajuta cu informatii sau ceva pareri mai mult sau mai putin avizate, putem vorbi la paulalinbaciu@gmail.com
Pana atunci multa sanatate si credinta in Dumnezeu!

Anonim spunea...

...daca ati avea un cont Paypal ati putea obtine si ajutor din strainatate, intr-un mod extrem de simplu...

Anonim spunea...

Si eu sugerez un cont Paypal, as vrea sa donez dar e extrem de scump transferul bancar din strainatate.

Anonim spunea...

am incercat sa donez din strainatate, dar nu-mi recunoaste codul SWIFT al bancii...poti sa verifici inca o data informatia?

Unknown spunea...

codul SWIFR este RNCB RO BU, nu RLCB.
Acum am observat ca e scris gresit pe blog.
Multumesc frumos.