Dragii mei,

Am reusit sa-mi adun gandurile si sa va scriu dupa atata timp. Pe 7 octombrie Andrei a plecat la Dumnezeu. Imi este foarte greu sa vorbesc despre acest lucru acum.
Iata pe scurt ce s-a intamplat de la inceputul lui septembrie , de cand nu v-am mai scris: pe 7 septembrie medicii de la Londra (in urma biopsiei maduvei) au constatat ca Andrei nu a reusit sa intre in remisie, asa cum speram cu totii. Mai grav a fost ca boala revenise in forta. Ni s-a spus ca nu se mai poate face nimic. I s-a recomandat sa vina acasa si sa-si petreaca ultimele 2-4 luni din viata alaturi de familie.
Pe 13 septembrie s-a intors acasa.
Au urmat trei saptamani foarte grele, cu vizite zilnice la Spitalul Municipal.
Din pacate, Andrei a mai trait doar 3 saptamani, dupa intoarcerea de la Londra.

Trebuie sa va mai spun ceva: desi medicii de la Londra au pus initial un diagnostic diferit fata de cel pus in Romania (leucemie acuta mieloblastica), in cele din urma le-au dat dreptate medicilor de la Municipal- Andrei suferea de leucemie bifenotipica, dar cu caracter pronuntat limfoblastic, nu mieloblastic.
Vreau sa va spun ca doamna doctor Irina Voican, doctorita care a avut grija de Andrei in Romania, este un om si un medic exceptional. A facut tot ce i-a stat in putinta sa-l salveze pe Andrei.

Va multumesc pentru ajutorul vostru, pentru gandurile voastre bune. Din pacate, Dumnezeu a decis ca Andrei sa ne paraseasca. Sper ca a plecat intr-un loc mai bun, unde nu exista durere. Imi este si acum greu sa accept ca Andrei, care a fost un om exceptional, un sot deosebit, un prieten aparte, nu mai este printre noi. Urasc aceasta boala, leucemia. Urasc pana si acest cuvant in sine.
Va multumesc inca o data pentru tot ceea ce ati facut pentru noi, pentru faptul ca ati crezut in sansa lui Andrei la viata. Sa fiti sanatosi cu totii, sa aveti grija de voi, si mai presus de toate, bucurati-va de cei dragi in fiecare zi.

In legatura cu banii stransi prin campania de sms-uri:acesti bani vor ajunge in contul deschis pentru Andrei dupa data de 10 nov. Ei vor fi donati altor oamenii care au la fel de multa nevoie de ei. Va voi tine la curent cu donatiile pe care le voi face.

1 comentarii:

Razvan TM spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Cu multa tristete am citit despre plecarea la Dumnezeu a lui Andrei. Cu totii am avut sperante. Ramaneti tare in Dumnezeu impreuna cu baietelul dumneavoastra si rugativa neincetat pentru sufletul lui Andrei si pentru voi

Doamne ajuta!